Ταξίδι στον εσωτερικό μας κόσμο (Β1)
- Λεπτομέρειες
Σε αυτό το τρίμηνο οι μαθητές κλήθηκαν να ασχοληθούν με τη ενδοπροσωπική νοημοσύνη στα πλαίσια του Erasmus +.
http://18dim-perist.att.sch.gr/autosch/joomla15/index.php/erasmus-ka2/endoprosopiki/274-taksidi-ston-esoteriko-mas-kosmo-v1#sigFreeIdcf311c9571
Ξεκινήσαμε λοιπόν να γνωρίσουμε τα συναισθήματα μέσα από θεατρικά παιχνίδια, φύλλα εργασίας και συζήτηση μέσα στην ολομέλεια της τάξης. Τα παιδιά χώρισαν τα συναισθήματα σε «καλά» και «άσχημα» συνδέοντας με το καθένα μια όμορφη εμπειρία τους. Ακόμα, κατέθεσαν τους φόβους τους, τις αγωνίες και γενικά ό,τι τα κάνει να νιώθουν άσχημα.
http://18dim-perist.att.sch.gr/autosch/joomla15/index.php/erasmus-ka2/endoprosopiki/274-taksidi-ston-esoteriko-mas-kosmo-v1#sigFreeId5ef684256c
Ζωγράφισαν τους φόβους και τα άγχη τους μέσα σε ένα δράκο κι έπαιξαν παντομίμα. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα ενός μαθητή που τα άσχημα συναισθήματα που είχε στο σκοτάδι τα τροφοδοτούσε μια σιδερώστρα στο δωμάτιο του.
http://18dim-perist.att.sch.gr/autosch/joomla15/index.php/erasmus-ka2/endoprosopiki/274-taksidi-ston-esoteriko-mas-kosmo-v1#sigFreeId7a497c5b2b
Προχωρήσαμε παρουσιάζοντας τον εαυτό μας και τους άλλους και μέσα από συζήτηση με το διπλανό μας καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως όλοι έχουν κοινά χαρακτηριστικά, επιθυμίες όνειρα και συναισθήματα.
http://18dim-perist.att.sch.gr/autosch/joomla15/index.php/erasmus-ka2/endoprosopiki/274-taksidi-ston-esoteriko-mas-kosmo-v1#sigFreeId2cabb15bae
Με αφορφή αυτό, κατασκευάσαμε μαργαρίτες με τα στοιχεία του χαρακτήρα μας που μας επισήμαναν οι άλλοι και για να παρηγορηθούμε φτιάξαμε κι ένα δωράκι στον άλλο για να απαλύνουμε το «άσχημο» του χαρακτηριστικό μας.
http://18dim-perist.att.sch.gr/autosch/joomla15/index.php/erasmus-ka2/endoprosopiki/274-taksidi-ston-esoteriko-mas-kosmo-v1#sigFreeId049ee4cc9f
Στη συνέχεια μέσα από το ρεύμα του κυβισμού καταφέραμε να αποδώσουμε στον τοίχο της τάξης με λαδοπαστέλ το πιο δυνατό μας συναίσθημα.
http://18dim-perist.att.sch.gr/autosch/joomla15/index.php/erasmus-ka2/endoprosopiki/274-taksidi-ston-esoteriko-mas-kosmo-v1#sigFreeId576c0cb334
Επιπλέον, αναγνώσαμε παραμύθια για την αλληλοβοήθεια, τη διαφορετικότητα και την ενσυναίσθηση («Ο Τριγωνοψαρούλης» του Ηλιόπουλου, «Ο Έλμερ, ο παρδαλός ελέφαντας» του Ντέιβιντ Μακ Κι και το παραμύθι «Οι τρεις σταλαγματίτσες») για την περαιτέρω κατανόηση των συναισθημάτων. Οι μαθητές τα απόδωσαν μέσω της ζωγραφικής, του λόγου, των θεατρικών παιχνιδιών και των κατασκευών.
http://18dim-perist.att.sch.gr/autosch/joomla15/index.php/erasmus-ka2/endoprosopiki/274-taksidi-ston-esoteriko-mas-kosmo-v1#sigFreeIdd2a6f4ecd8
Τέλος, το τρίμηνο έληξε, με την προσφορά των μαθητών στο παζάρι αγάπης που οργανώθηκε από τους μεγαλύτερους μαθητές του σχολείου μας, με την κατασκευή αρωματικών κεριών προς πώληση.
Κος Ζάμαρος Δημήτρης και Κα Λιάκου Γιάννα με το Β1