Λογικο...μαθητεύσαμε! (Β1)

Τα αμύγδαλα, τα καρύδια και οι δάφνες που φυτέψαμε πέρσι έγιναν 23 μικρά δεντράκια. Συγκεντρωθήκαμε δάσκαλοι, γονείς, παιδιά και γείτονες μια Κυριακή να τα βάλουμε στην πλατεία που βρίσκεται δίπλα στο σχολείο μας. Μετρήσαμε, σημαδέψαμε, σκάψαμε βγάλαμε μικρά και μεγάλα σκουλήκια και παίξαμε.

   Μετρήσαμε το ύψος των δενδρυλλίων και ο καθένας ανέλαβε την παρακολούθηση ενός από αυτά. Ελπίζουμε κάποτε να ανθίσουν και να δώσουν καρπούς δίνοντας έτσι την αντίληψη του χρόνου στα παιδιά που θα έχουν μεγαλώσει.

   Η λογικομαθηματική σκέψη των παιδιών ενισχύθηκε μέσα από την κατασκευή αριθμητικών και γεωμετρικών μοτίβων από μαθηματικούς πίνακες, που αποκάλυψαν τη μαγεία των μαθηματικών, αλλά και από SUDOKU.

Η δημιουργία προβλημάτων κατέληξε σε αριθμούς που πήραν διάφορες μορφές εικαστικής φύσης, διεισδύοντας στη γεωμετρία των σχημάτων με τα TANGRAM να πρωταγωνιστούν.

   Ένα κάστρο, μια πόλη από ξύλινους όγκους , δοκιμάστηκε στην αντοχή της από τον αέρα που προκάλεσε ένα χαρτόνι και η κατασκευή ενός ρολογιού θύμισε την αγωνία των ανθρώπων για το χρόνο, παράλληλα με τα ημερολόγια που κατασκευάστηκαν.

   Η προπαίδεια έγινε παιχνίδι με έναν τροχό της τύχης και ένα μπρελόκ της μνήμης, ενώ ένα κρεμμυδι μετρήθηκε και παρατηρήθηκε στην προσπάθεια του να αναπτύξει τις ρίζες του σε ένα βάζο με νερό.

   Τέλος, ο παραμυθένιος κόσμος των μαθηματικών δοκιμάστηκε μέσα από ιστορίες γι΄αυτόν και έφτασε να γίνει ψωμί μέσα από τον τριπλασιασμό μιας συνταγης που κατέληξε στο στομάχι μας.

   Το πέταγμα του χαρταετού είναι ένα έθιμο στη χώρα μας που ακόμα διατηρούμε. Το κανονικό εξάγωνο εγγεγραμμενο σε κύκλο μεταμορφώνεται σε χαρταετό, ικανό να πετάξει πολύ ψηλά, αν ο αέρας τον βοηθήσει. Μετρήσαμε τα ξύλα, τα σχοινιά, τα χαρτιά, κόψαμε , κολλήσαμε και είμαστε έτοιμοι να ταξιδέψουμε μαζί του στα σύννεφα, ακολουθήστε μας.

Δημιουργήθηκε από τους Ζάμαρο Δ. και Λιάκου Γ.