Έκθεση δραστηριοτήτων Ευτυχίας Σφυρά, Φίλιππα Άννας και Βασίλη Δημητρίου

Έκθεση δραστηριοτήτων των εκπαιδευτικών Φίλιππα Άννας, Σφυρά Ευτυχίας και Δημητρίου Βασίλη για τη μετακίνησή τους στην Ισπανία στο πλαίσιο του Erasmus + KA1.

Παρακολούθηση δομημένου κύκλου μαθημάτων με τίτλο ‘’Καινοτόμες δεξιότητες στην ψηφιακή τεχνολογία μέσω θεματικής, συνεργατικής διδασκαλίας και μάθησης’’ στο CernantesTraining, στην πόλη Alcala de Henares, Μαδρίτη, Ισπανία.

Διάρκεια επιμόρφωσης: 7 ημέρες από 9/4/2016 έως 15/4/2016, 20 ώρες.

Πρόγραμμα: Erasmus+ ΚΑ1 Μαθησιακή κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης με κωδικό 2015-1-EL01-KA101-013292 και τίτλο ‘’Η ψηφιακή τάξη στην υπηρεσία ενός πιο Ευρωπα’ι’κά προσανατολισμένου σχολείου. Οι νέες τεχνολογίες- το παράθυρό μας στην Ευρώπη. ‘’

Τίτλος δομημένου κύκλου μαθημάτων: ‘’Innovative skills in ICT through collaborative and project based teaching and learning.’’

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί: Άννα Φίλιππα, Σφυρά Ευτυχία, Δημητρίου Βασίλης, ΠΕ 70 ( Δάσκαλοι ), 18ο Δ.Σ. Περιστερίου.

Γλώσσα εργασίας σεμιναρίου: Αγγλικά.

Πρόγραμμα δραστηριοτήτων επιμόρφωσης:

Ημέρα 1η : Εισαγωγή στη συνεργατική διδασκαλία. Πλεονεκτήματα οργάνωσης των μαθητών σε ομάδες. Στρατηγικές συνεργασίας στα πλαίσια του Erasmus+ KA1 και KA2. Καινοτόμες ψηφιακές δεξιότητες στην τάξη.

Ημέρα 2η : Webquests στην τάξη. Τι είναι webquest. Οφέλη χρήσης webquest στην τάξη. Θέματα προς ανάπτυξη μέσω χρήσης webquest στην τάξη.

Ημέρα 3η : Blogs, Διαδίκτυο και Twitter. Χρήση ψηφιακών εργαλείων web 2.0 στην τάξη. Δημιουργία ιστοσελίδων με το Weebly. Δραστηριότητες συνεργατικής διδασκαλίας και μάθησης με χρήση Twitter. Πρακτικές συμβουλές.

Ημέρα 4η : Ε-Twinning. Το Ε-Twinningσαν εργαλείο για θεματική διδασκαλία και μάθηση. Εργαλεία E-Twinning. Χρήση web 2.0 tools και ορθή χρήση ψηφιακού χώρου στο E-Twinning (Twinspace). Ψηφιακά εργαλεία και στρατηγικές για την ανάπτυξη αποτελεσματικής θεματικής συνεργατικής διδασκαλίας και μάθησης στα πλαίσια του Erasmus+. Ομάδες εργασίας και δημιουργία δραστηριοτήτων με τη χρήση ψηφιακών καινοτόμων τεχνολογιών-εργαλείων web 2.0.

Ημέρα 5η : Παρουσιάσεις σχεδίων εργασίας. Ανοιχτή συζήτηση, απορίες, ερωτήσεις. Τελική συζήτηση, συμπεράσματα. Αξιολόγηση σεμιναρίου. Πιστοποιητικά.

Στόχοι: Το σεμινάριο είχε στόχο την εξοικείωση των εκπαιδευτικών στη χρήση web 2.0 εργαλείων και στον τρόπο που αυτά μπορούν να ενσωματωθούν στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική, αλλά και να εξυπηρετήσουν τους σκοπούς και τους στόχους των συνεργατικών σχεδίων (projects), στα οποία συμμετέχει το σχολείο μας.