Παραμυθοπαίζουμε

Στα πλαίσια της γλωσσικής νοημοσύνης βάλαμε στόχο να γράψουμε το δικό μας παραμύθι για να αποτελέσει ένα από «Του 18 τα παραμύθια». Συζητήσαμε κι αναλύσαμε τα βασικά δομικά στοιχεία των παραμυθιών με παραδείγματα από γνωστά παραμύθια κι ιστορίες.

Με τη βοήθεια της εξωτερικής συνεργάτιδας Κας Ευτυχίας Αργυροπούλου που καλέσαμε στην τάξη μας,  παίξαμε παιχνίδια που είχαν να κάνουν με το σώμα, με τον ρυθμό, με τη μνήμη, με τον λόγο, είτε μόνοι μας, είτε χωρισμένοι σε μικρές ομάδες. Με τα φτερά της φαντασίας μας περπατήσαμε στο μαγεμένο δάσος, υποδυθήκαμε ήρωες παραμυθιών, μπλέξαμε ή αλλάξαμε τις περιπέτειές τους.

Αρχίσαμε σιγά σιγά να προσδιορίζουμε τους ήρωες του δικού μας παραμυθιού, το τόπο που δρουν, το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν, καθώς επίσης και το στήσιμο της πλοκής των γεγονότων που θα οδηγούσαν στη λύση του προβλήματος.

Και ξεκινήσαμε να λέμε και να γράφουμε. Να γράφουμε και να σβήνουμε και να βελτιώνουμε. Στο τέλος όμως έζησαν οι ήρωές μας καλά κι εμείς ακόμα καλύτερα αφού μόλις είχε τελειώσει επιτυχώς η συγγραφή της ιστορίας μας «Μια περιπέτεια στον Βόρειο Πόλο».

Για να διαβάσετε την ιστορία μας αλλά και τις ιστορίες των υπόλοιπων τμημάτων του σχολείου ακολουθήστε τον σύνδεσμο:

http://18dim-perist.att.sch.gr/autosch/joomla15/images/stories/Erasmus/18paramuthia/2017-2018_Tou_18_ta_paramuthia.pdf

Για την ιστορία μας σε ηλεκτρονική μορφή flipbookακολουθήσε τον σύνδεσμο:

http://18dim-perist.att.sch.gr/autosch/joomla15/index.php/erasmus-ka2/glossiki/102-e-paramithia

Κα Ελένη Γούβαλη και Κος Ανδρέας Καματερός με το ΣΤ2